Veelgestelde vragen
Wat zijn de betaalmogelijkheden bij DHT-shop?
Er kan eenvoudig betaald worden met iDeal en Mister Cash
Wat is de levertijd?
Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur besteld zijn, worden dezelfde dag verzonden, mits de voorraad strekt. Uw bestelling wordt dan binnen 2 dagen geleverd.
Mocht een product even niet op voorraad zijn en is dit aan onze aandacht ontsnapt? Dan brengen we je hier zo snel mogelijk van op de hoogte.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten binnen Nederland zijn €6,55.
De verzendkosten naar België en Duitsland bedragen €14,95
Bij een bestelling van €150,- of hoger is de verzending naar een adres binnen Nederland gratis. Voor gratis verzendingen naar België of Duitsland geldt een minimaal bestelbedrag van €250,-.
Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 (kalender) dagen te retourneren. Neem contact met ons op voor u de producten retourneert om er voor te zorgen dat dit op de juiste manier wordt ontvangen.
Waarmee wordt mijn bestelling verzonden?
Bestellingen worden verzonden via PostNL. Nadat wij uw bestelling bij PostNL hebben aangemeld kan de track en trace code worden gebruikt om uw pakketje te volgen.
Waar vind ik mijn track en trace code?
Wanneer uw bestelling bij ons is afgerond ontvangt u hier een mail van. In deze mail vind u de factuur en de track en trace code.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Ja! Dat kan zeker, kies hiervoor de optie “afhalen” op de winkelmand pagina of op de afreken pagina. U krijgt direct na uw aankoop een bestelbevestiging toegestuurd via de email. Wanneer u bestelling klaar ligt om op te halen krijgt u nog een bericht van ons.
Ik heb geen bevestiging/factuur gekregen in mijn mailbox?
De bevestigingsmail wordt automatisch gestuurd direct na het voltooien van uw bestelling. Controleer eerst uw ongewenste email postvak (spambox). Staat de email daar ook niet in? Dan kunt u altijd contact met ons opnemen door het contact formulier boven aan deze pagina in te vullen. Of u kunt ons bereiken op 06 49 42 10 19.
Een Klacht?
Ik heb een klacht
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:
info@dht-shop.nl
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Toch nog vragen?
Niet gevonden wat je zocht? Neem dan contact met ons op door het contact formulier op deze pagina in te vullen. Of bereik ons via onderstaande gegevens.
info@dht-shop.nl – 06 49 42 10 19